https://www.digitalbeautyforum.gr/wp-content/uploads/2020/06/monika_matuszewska-320x320.jpg
Digital Manager, L’Oréal

Monika Matuszewska


Η Monika είναι επαγγελματίας του digital marketing, με background στο B2B και το B2C marketing καταναλωτικών προϊόντων, όπως τα ηλεκτρονικά, τα έπιπλα, το retail και η ομορφιά. Διαθέτει πλούσια εμπειρία, έχοντας εργαστεί για κορυφαία διεθνή καταναλωτικά brands σε ολόκληρη την Ευρώπη, μεταξύ αυτών η Dyson, η Philips, η IKEA, η Nikon και σήμερα η L’Oréal.

Presentation Title:

“Technology is beautiful and beauty is high-tech”

Μία ιστορία digital transformation: το ταξίδι του παγκόσμιου leader στην ομορφιά, από τα “hero products“, στα iconic brands μέχρι τις καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες. Καθώς τα data και η τεχνολογία γίνονται όλο και πιο σημαντικά στον κόσμο της υγείας και της ομορφιάς, η L’Oréal ξεκίνησε ένα ταξίδι να προσφέρει αξία μέσω τεχνολογιών, όπως το AR face-rendering, έχοντας υπόψιν να συνδέει πάντα τις υπηρεσίες με τα προϊόντα της, με σκοπό να εκπληρώσει τον στόχο της, που είναι η προσφορά ομορφιάς σε όλους. Πώς η L’Oréal μετέτρεψε τα data σε business opportunity, προβλέποντας τις ανερχόμενες τάσεις και δημιουργώντας καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες;

Επικοινωνία


Συμμετοχές
Βασίλης Κουτσαβλής, T: 210 6617 777 (εσωτ. 129) E: [email protected]

Χορηγίες
Άννα Γυπαράκη, Τ: 210 6617777 (εσωτ. 152), Ε: [email protected]

Περιεχόμενο
Κατερίνα Βαλλογιάννη, T: 210 661 7777 (εσωτ. 105) E: [email protected]

Boussias Communications

  Κλεισθένους 338, 15344, Γέρακας, Αττική, Ελλάδα
  +30 210 6617777
  +30 210 6617778
  www.boussias.com